Гніванська об'єднана територіальна громада
Тиврівський район, Вінницька область

Прдовжуються конкурси на заміщення вакантних посад апарату Гніванської міської ради

 

Гніванська міська рада оголошує конкурс на заміщення вакантних посад апарату Гніванської міської ради:
-    завідувача сектору економічного розвитку, інвестицій та енергоменеджменту,
- головного спеціаліста з енергетичного та проектного менеджменту сектору економічного розвитку, інвестицій та енергоменеджменту,
- спеціаліст І категорії з соціальних питань відділу інформації, зв’язків з громадськістю та соціальних питань,
- спеціаліст І категорії з інформаційної роботи відділу інформації, зв’язків з громадськістю та соціальних питань.

 

Вимоги до кандидатів на посаду завідувача сектору економічного розвитку, інвестицій та енергоменеджменту:
- наявність громадянства України,
- наявність повної вищої освіти відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста,
- стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та державній службі на керівних посадах не менше 3 років або стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління не менше 4 років,
- знання діючого законодавства України професійного спрямування (проектний менеджмент, енергоменеджмент, публічні (тендерні) закупівлі тощо),
- вільне володіння державною та англійською (німецькою, польською тощо) мовами,
- упевнений користувач ПК,
- необхідні професійні ділові якості та знання ділової етики.

Вимоги до кандидатів на посаду головного спеціаліста з енергетичного та проектного менеджменту сектору економічного розвитку, інвестицій та енергоменеджменту:
- наявність громадянства України,
- наявність повної вищої освіти за спеціальністю «енергетичних менеджмент» за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста,
- стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року чи стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років,
- знання діючого законодавства України з енергоефективності, енергозбереження та проектного менеджменту,
       - володіння основами регулювання енергетичної політики міста, енергомоніторингу, розробки заходів з енергозбереження і енергоефективності, експлуатації систем тепло-водо-електропостачання об’єктів, розробки експрес енергоаудиту, економічними і фінансовими основами (складання та аналіз ТЕО, фінансовий і бухгалтерський облік),
- робота з MS Word, Excel, Power Point, Access, Internet,
- вільне володіння державною та бажано іноземними мовами,
- необхідні професійні ділові якості та знання ділової етики.

Вимоги до кандидатів на посаду спеціаліста І категорії з соціальних питань відділу інформації, зв’язків з громадськістю та соціальних питань:
- наявність громадянства України;
- базова вища освіту за спеціальностями: «Соціальна робота», «Соціальна педагогіка», «Психологія», «Соціологія» та іншими напрямками відповідного професійного спрямування;
- без вимог до стажу роботи;
- знання нормативно-правових актів у сфері соціальної політики та діяльності органів місцевого самоврядування;
- навички супроводження сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах, прийомних сімей, дитячих будинків сімейного типу,
- вільне володіння державною мовою,
- навички роботи на комп’ютері,
- необхідні професійні ділові якості та знання ділової етики.

Вимоги до кандидатів на посаду спеціаліста І категорії з інформаційної роботи відділу інформації, зв’язків з громадськістю та соціальних питань:
- наявність громадянства України,
- базова вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра,
- без вимог до стажу роботи,
- знання нормативно-правових актів у сфері діяльності місцевого самоврядування,
- навички користування програмним комплексом MS Word, Excel, Power Point, Access, Internet, Publisher, Photoshop, «нарізки відео»,
- володіння основами ведення офіційного веб-сайту та соціальних мереж, підготовки, фото-, відеоматеріалів, написання інформаційних статей, редагування, верстання газети,
- вільне володіння державною мовою та дикторськими навичками,
- необхідні професійні ділові якості та знання ділової етики.

Заяви про участь у конкурсі приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування даного оголошення. Під час конкурсу проводяться перевірка знань із законодавства у формі іспиту та співбесіда.
Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається Гніванської міською радою за адресою: м.Гнівань, вул. Соборна, 64, тел
34335.

Перелік документів

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають на розгляд конкурсної комісії апарату міської ради такі документи:

•           заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника зі встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби;

•           заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками, автобіографію;

•           дві фотокартки розміром 4x6 см;

•           копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, про присудження наукового ступеня або вченого звання;

•           копію документа, який посвідчує особу;

•           копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України "Про запобігання корупції".

« повернутися до списку новин