1. Перед початком навчального року батьки пишуть заява на ім’я  директора

( за зразком) про прийняття  їх  дитини у музичну школу.

  1. Дитина з’являється у музичну школу на прослуховування ( за графіком роботи приймальної комісії). Результат прослуховування оголошується в той самий день.
  2. У разі позитивного результату на 1 вересня учень повинен мати такі документи:

                  а) папка для документів;

                  б) копія свідоцтва про народження;

                  в) медична довідка;

                  г) заява батьків.

     4. На початку навчального року батьки повинні  обов’язково   з’явитися на

          батьківські збори, на яких вони ознайомляться з системою навчання у школі та

          оплатою за навчання.

 

 

 

                              В І Д Р А Х У В А Н Н Я   УЧНІВ   З І         Ш К О Л И

 

    1.Заява батьків.

                   а) учень по тій чи іншій причині не може відвідувати школу;

                   б) учень тривалий час хворів ( у школу подається  медична

 довідка  і  учень може отримати академічну відпустку на 1 рік із збереженням місця у тому ж класі).              

    2. Невідвідування уроків.

               а ) зумисне невідвідування уроків по спеціальності, хору чи уроків

                      з  музично - теоретичних дисциплін.

    3. Дві  і більше не атестацій по музичних предметах.

  1. Затримання оплати за школу на протязі двох місяців.

 

                                                     У В А Г А   !

      

      1.Плата за школу вноситься до 10 числа поточного місяця ( згідно заяви батьків)

      2.Якщо заява про відрахування написана пізніше 10 числа за цей місяць вноситься

         повністю 

      3.Оплата за навчання (в разі  хвороби учня)

         1 місяць хвороби – оплачується повністю – 100%

         2 місяць хвороби - половина встановленої  суми - 50%

         3 місяць  хвороби – половина встановленої суми – 50%

       при наявності медичної  довідки за час хвороби.