Подати заяву про призначення житлової субсидії чи пільги можна онлайн — через особистий кабінет на порталі електронних послуг Пенсійного фонду України
Пенсійний фонд України інформує
Подати заяву про призначення житлової субсидії чи пільги можна онлайн — через особистий кабінет на порталі електронних послуг Пенсійного фонду України.
Як подати документи на субсидію на порталі ПФУ
Спочатку авторизуйтеся на порталі електронних послуг Пенсійного фонду України за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
У розділі Комунікації з ПФУ натисніть на пункт Заява на житлову субсидію чи пільгу, оберіть Заява про призначення та надання житлової субсидії.
Заповніть необхідні атрибути заяви та завантажте заздалегідь відскановані документи:
• паспорт заявника;
• ідентифікаційний номер;
• інші необхідні документи.
При завантаженні сканованих копій документів враховуйте вимоги до їх виготовлення:
• розмір кожного файлу не повинен перевищувати 1 Мб;
• формат файлу: JPG, JPEG, PDF;
• документи, які містять більше однієї сторінки, необхідно прикріпляти як один файл;
• скан-копії виготовляються з оригіналів документів;
• скан-копія повинна бути кольорова, чітка та читабельна;
• назви файлів мають відповідати виду відсканованого документа.
Перевірте внесені дані, сформуйте заяву, підпишіть її за допомогою КЕП та натисніть Відправити до ПФУ.
Стан опрацювання заяви на призначення субсидії можна переглянути в особистому кабінеті в розділі Мої звернення.