22-29 травня в рамках проекту департаменту освіти Вінницької обласної державної адміністрації вчителем історії НВК Савчуком А.А. було проведено серію тренінгів для учнів 10-х класів на тему: «Як знайти своє місце в суспільстві?». Мета тренінгу – розглянути основи взаємного толерантного життя в мультикультурному суспільстві та отримати навички роботи в команді. 

Фото без опису

У перший, вступний,  день тренінгу було окреслено напрямки роботи, укладено «контракт» та виконано тест «Комплексний інтелект». Тест дав учням змогу визначити, який тип інтелекту в них переважає та яким чином вони схильні пізнавати світ: через логіку, слова, рухи, дотики чи емоції та почуття.

Фото без опису

У той же день було проведено анкетування на визначення ролі в колективі. Заповнивши анкету, учні дізнались, яка з ролей (організатор, лідер, новатор, контактна особа, член команди, людина дії, суддя чи перфекціоніст) найбільше відповідає їх характеру і прагненням. Результати анкети було підсумовано разом із аналізом гри «Вежа» та застосовано у наступний тренінговий день.

Третій день тренінгу було присвячено вправі «Міст». Відповідно до легенди, клас було поділено на дві групи: «інженери» й «аборигени». «Інженери» повинні були розробити проект моста з картону й паперу, після чого – навчити «аборигенів» будувати мости. Вправа учить знаходити спільну мову як всередині своєї групи, так і з членами інших груп, адже «інженери» отримали інструкцію стосовно побудови мосту, в інструкції «аборигенів» основний акцент було здійснено на власних культурних традиціях. Крім того, під час вправи дуже яскраво виділяються особисті якості та схильності до певних командних ролей. Важливим елементом є і обговорення вправи, коли учасники діляться власними емоціями та спостереженнями.

Заключний день тренінгу відбудеться в середу, 29 травня. Учні обміняються власним емоційним досвідом та підіб’ють підсумки.

Фото без опису

Адміністрація школи