Трапляється, що українцям приходять рахунки з фантастично великими сумами, але найчастіше це відбувається через відсутність лічильника, або ж через те, що людина не подавала вчасно правильні показники лічильників.

Фото без опису

 

Куди звертатися, якщо прийшла велика платіжка

В першу чергу, звичайно, слід звернутися до постачальника, який нарахував вам такі суми (будь це електроенергія, природний газ чи вода). І спілкуватися безпосередньо з ним щодо питання уточнення вірних показників. Якщо постачальник все ж не йде на контакт, тоді доведеться звертатися до суду.

У тому випадку, якщо платіжки вам приходять, а фактично послуги так і не поставляються, тоді споживач має повне право викликати того, хто надає йому комунальні послуги, для перевірки якості цих послуг. За результатами перевірки якості надання комунальних послуг складається акт-претензія, який підписується споживачем та виконавцем комунальної послуги. Виконавець комунальної послуги впродовж 5 робочих днів вирішує питання про задоволення вимог, викладених в акті-претензії, або направляє споживачу обґрунтовану письмову відмову в задоволенні його претензії. У разі ненадання виконавцем відповіді в установлений строк, претензії споживача вважаються визнаними таким виконавцем.

Якщо ж той, хто надає комунальні послуги, так і не прибув для перевірки, акт підписують сусіди і направляють його виконавцю комунальної послуги рекомендованим листом.

У тому випадку, якщо у вас вдома створено ОСББ, тоді спочатку слід звернутися саме до управителя ОСББ, а потім вже вирішувати питання з постачальниками послуг.

 

ДОВІДКА

  • АТ "Вінницяобленерго"

Адреса: вул.Магістратська, 2, м.Вінниця, 21050

Телефони:

  • 0 (800) 217-217 - колцентр

  • (0432) 65-95-95 - приймальня

факс (канцелярiя)  52-50-11

E-mail: kanc@voe.com.ua

 

Структурні одиниці ПАТ "Вінницяобленерго"

Вінницькі центральні ЕМ

Зона обслуговування — територія колишніх Замостянських, Літинських, Тиврівських електромереж.

21008, м.Вінниця, вул. Гніванське шосе, 2

 

Жмеринські ЕМ

Зона обслуговування — територія колишніх Барських, Шаргородських електромереж.

  • м .Жмеринка, вул.Асмолова,10 (23100), uujmer@voe.com.ua

  •  Директор - ЗАДОРОЖНИЙ Анатолій Аврамович

  •   Прийом громадян з особистих питань:

  •   Жмеринка - вівторок - з 10.00 до 12.00 год.

  •   Бар - п'ятниця - з 10.00 до 12.00 год. 

 

  • ТОВ "Енера Вінниця"

Адреса: вул.Пирогова, 131, м.Вінниця, 21037,

Телефон: 65-70-70 ,

Факс: 65-70-70, 32-97-77

Структурні підрозділи

 

  • ТОВ "ВІННИЦЯГАЗ ЗБУТ"

Адреса: вул. Хмельницьке шосе, 23, м. Вінниця, 21036

Телефон: (0432) 60-53-04

Факс: 60-53-04

Відділення:

  • м.Бар, вул. Соборна, 17 тел.(0432) 605-304

  • м.Жмеринка, вул.Соборна, 3 тел.(0432) 605-304

  • смт.Тиврів, вул.Забужжя, 6 тел.(0432) 605-304

 

Також детальну інформацію щодо отримання безоплатної правової допомоги можна дізнатися, зателефонувавши за номером «гарячої лінії» системи безоплатної правової допомоги 0 800 213 103 (цілодобово та безкоштовно у межах України зі стаціонарних та мобільних телефонів). За згаданою «гарячою лінією» можна отримати консультацію з правових питань, дізнатися інформацію щодо актуальних адрес центрів та з’ясувати інші питання функціонування системи надання безоплатної правової допомоги.

 

Вінницький місцевий центр з надання безоплатної 
 вторинної правової допомоги
 21021, Україна, м. Вінниця, вул. Порика, 29
 Телефон / факс: (0432) 56-01-80; 38 (098) 00 26 774, 38 (098) 67 87 593;

Emailvinnytsya1.vinnytsya@legalaid.vn.ua
 
 Барське бюро правової допомоги 
 м. Бар
 вул. Героїв Майдану, 6
 E-mailbarske@legalaid.vn.ua
 Тел.: (04341) 2-15-55
 
 Вінницьке бюро правової допомоги
 м. Вінниця
 вул. Хмельницьке шосе, 17
 E-mailvinnytske@legalaid.vn.ua
 Тел.: (0432) 66-14-72
 З 01.02.2021 по 14.02.2021 бюро працює дистанційно
 

Жмеринське бюро правової допомоги
 м. Жмеринка
 вул. Валерія Брезденюка, 19
 E-mailzhmerynske@legalaid.vn.ua
 Тел.: (04332) 2-28-08
 
 Тиврівське бюро правової допомоги
 смт Тиврів
 вул. Шевченка, 5
 E-mailtyvrivske@legalaid.vn.ua
 Тел.: (04355) 2-15-77