З 1 серпня 2020 року в Україні запрацював ринок газу для населення. Кожен споживач блакитного палива отримав право обирати собі постачальника, залежно від ціни та сервісу. Але не завжди обіцяні переваги гравців газового ринку відповідають дійсності. Як показує практика, частішають випадки, коли зміна постачальника газу породжує низку проблем та ризиків для споживачів, зокрема – відключення від газопостачання.

 Фото без опису

«З початку року, 20 наших екс-споживачів потрапили до Реєстру на відключення, 60 – випали на постачальника «останньої надії». І все через те, що після зміни постачальника, споживачів з різних причин (відсутність ресурсу, неможливість постачати дешевий  газ тощо) нові продавці газу за собою так і не закріпили. Люди не знали, що змінивши постачальника, можуть залишитись серед опалювального сезону без газу. Всі вони повернулись до ТОВ «Вінницягаз Збут», – коментує директор підприємства Василь Сопільник.

 

Нагадаємо, що споживач автоматично потрапляє до Реєстру на відключення у випадку, якщо жоден з постачальників газу не закріпив його за собою. Відповідно до Кодексів ГТС і ГРМ, оператори газорозподільних мереж зобов'язані відключити споживача від газопостачання протягом трьох днів з дня внесення споживача до Реєстру на відключення.

 

«Звертаємо увагу споживачів, що відповідно до вимог Кодексу газотранспортної системи, будь-який постачальник природного газу зобов’язаний забезпечувати своєчасну реєстрацію споживача у власному Реєстрі споживачів на інформаційній платформі Оператора ГТС за умови дотримання споживачем укладеного із постачальником договору. І у випадку ініціювання виключення споживача із Реєстру споживачів постачальника, своєчасно (одночасно з наданням повідомлення Оператору ГТС) повідомляти споживача про вчинення таких дій», –  наголошує Василь Сопільник.

 

Як показує досвід, не всі компанії дотримуються цих вимог. Тож, аби не потрапити у халепу, рекомендуємо споживачам газу перевіряти наявність постачальника в Інформаційній платформі Оператора ГТС.

 

Також, під час вибору нового продавця газу, рекомендуємо врахувати не лише ціну, а й відгуки клієнтів та наступні критерії:

• Надійність — тривалість роботи постачальника на ринку газу і наявність у нього ліцензії. Цю інформацію можна знайти на сайтах постачальників і НКРЕКП.

• Сервіси — умови обслуговування, в тому числі наявність онлайн інструментів і регіональних відділень (якщо складне питання можна вирішити на місці з конкретним співробітником, це буде безсумнівним плюсом).

• Покриття — якщо постачальник представлений у багатьох регіонах і обслуговує велику кількість клієнтів, то він зможе виконувати високі вимоги ринку. Такі постачальники закуповують блакитне паливо у великих обсягах, тому ви не ризикуєте залишитися без газу.

ТОВ «Вінницягаз збут» понад п'ять років безперебійно забезпечує своїх клієнтів ресурсами. На сьогодні «Вінницягаз збут» має п’ять відділів продажів і 22 точки контакту, в яких клієнти можуть отримати консультацію фахівця компанії.

Окрім того, зручно та просто передавати показання лічильника, платити за спожитий газ, дізнаватися історію платежів клієнти компанії можуть через онлайн сервіси:

• Особистий кабінет на порталі 104.ua;

• мобільні додатки для iOS і Android;

• чат-боти 7104ua в Viber і Telegram.

Обирайте стабільність! Обирайте надійного постачальника газу!

Всю актуальну інформацію про компанію дізнавайтесь на сторінці ФБ та офіційному сайті.