Аудіоролики для підтримки ветеранів та членів їхніх сімей«Юридичні консультації» «Гаряча лінія кризової підтримки»

Аудіоролики для підтримки ветеранів та членів їхніх сімей«Юридичні консультації» «Гаряча лінія кризової підтримки»

Український ветеранський фонд Міністерства у справах ветеранів України активно займається питаннями підтримки ветеранів та членів їхніх сімей. Ми розуміємо важливість забезпечення доступу до важливої інформації та підтримки, особливо у сфері юридичного захисту та кризової підтримки. В рамках нашої роботи, ми розробили два аудіоролики: «Юридичні консультації» – тривалість 23 секунди; «Гаряча лінія кризової підтримки» – тривалість 25 секунд. Ці ролики створені для інформування та підтримки наших ветеранів, відповідають вимогам українського законодавства до соціальної реклами і мають на меті донести важливу інформацію до ветеранів та їхніх сімей.

У Гнівані запрацювала точка контакту для клієнтів Вінницької філії "ГАЗМЕРЕЖІ"

У Гнівані запрацювала точка контакту для клієнтів Вінницької філії "ГАЗМЕРЕЖІ"

Вінницька філія «ГАЗМЕРЕЖІ» для зручності споживачів газу відкрила ще одну точку контакту.  📌Цього разу у місті Гнівань по вул. Соборна, 64, у місцевому Центрі надання адміністративних послуг.  Тут у зручних умовах споживачі газу можуть вирішити всі питання з розподілу газу: отримати необхідні довідки та консультації, провести звірку за особовим рахунком, переоформити його на нового власника, замовити послуги газифікації, реконструкції чи технічного обслуговування мереж, позачергову повірку, ремонт чи заміну лічильника тощо.  За потреби, наші фахівці допоможуть передати показання лічильника та сплатити за розподіл газу. А ще - допоможуть зареєструвати Особистий кабінет «ГАЗМЕРЕЖІ». Новий онлайн-сервіс дає можливість кожному клієнту вирішувати питання розподілу газу онлайн, у будь-який зручний для вас час. Особистий кабінет доступний на сайтах «ГАЗМЕРЕЖІ» https://grmu.com.ua/ та Вінницької філії https://vn.grmu.com.ua/ Загалом на Вінниччині функціонує 16 Центрів обслуговування клієнтів та 10 точок контакту. Вони надають можливість споживачам отримати увесь спектр послуг компанії в одному місці.

Корисні посилання